the eighth wonder of the world


hej alla bloggälskare och älskarinnor. jag märkte en ökning i besökarantalet kring slutgörandet av mitt förra förhållande från häxcarmen. kanske folk räknande med att få gotta sig i andras olycka med bittra strider och slag under bältet, men sådan är inte jag.
sedan gick det några dagar då jag inte hade tid att blogga så mycket, det brukar betyda döden för besöksstatistiken, därför har jag inte vågat kolla. men idag var jag på bra humör, vackert väder och jag skall iväg till västerås. det kändes som det var dags att ta tjuren vid hornen och bara rycka plåstret. sagt och gjort, nu är jag än gladare. besökandet har hållit i sig. så tack till alla er som gör detta åttonde underverk möjligt!

vad betyder det där hybris alla säger att jag har? är det min käklinje?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0