rubbish


fitte - robbish, kan du gå och hämta en mugg vatten åt mig?

robban - glöm det!

fitte - det var ord och inga visor det..

robban - japp!

fitte - du är hård mot dem hård..

robban - så är det!

fitte - men du som är så snabb, det har kärringen (bruksar slang för sambo, fru eller flickvän. oftas sagt av hunsade karlar då detta är deras enda sätt att trycka ner sina "kärringar" och för dem att känna sig stora och balla. detta skulle aldrig yppas i närvaro av ovannämnda "kärring") din sagt, du är ju inte en "all nighter" som din mamma brukar kalla mig..

robban - nej!

detta slutade med att jag fick hämta en mugg och vatten själv, jag har det inte lätt jag. men nu har det börjat snö ingen, äntligen! det har vart jobbiga tre dagar i solen, nästan så jag fasar lite inför sommaren.



Kommentarer
Postat av: Marju

AHA! skulle bara kolla om du var med ;) haha nej men ok, sjukt att det finns/fanns något märkligt flerfamiljshem på ett ställe med just långmora som namn haha.

2011-03-21 @ 19:25:14
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0