du är lika bög som freddie mercury

 
jag tror att jag kan ha tagit upp detta ämnet tidigare på bloggen, men det är ju inte konstigt, den fyller ju snart 2 år! ämnet är som följer. en trött fittehjärna beter sig på samma sätt som en full fittehjärna. som igår kväll, jag hade tydligen slängt iväg ett sms som jag inte minns, hade leveransrapport på luren när jag vaknade alltför tidigt imorse. det är inte ett nyktert beteende av en hjärna. jag som skall ut och jobba natt i natt.

jag märkte av detta lite igår på jobbet. rubbish satt och lyssnade på tråkig bögmusik. så jag fejsbok:ade honom och försökte upplysa honom i detta ärende med det fina budskapet att han var homosexuell..



detta är inte heller ett nykert beteende. jag fattar inte varför jag alltid skall snöa in mig på folks mammor när hjärnan tror att den är full. nu har ju faktiskt robert en väldigt fin mamma så denna gången var det ju inte så konstigt. jag slapp iallafall hot om betongskor och tvångsbad (fast jag den gången var relativt nyduschad) ála förortsstajl. att jag slapp dessa hoten denna gången kan jag nog tacka robert för för att han kallar mig saker som han inte är själv (titta på bilden en gång till om ni inte hajar).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0