bitterfitte


igår var det bruksarfest. temat var 80-tal. jag älskar kläderna från då. rosa och turkosa kjolar och tajts. mm, nu blev det blött i trosan min.

ölen flödade och de hade fått till rätt stämning vid maten. skolbespisning, men det passade ju bra eftersom jag gick i skolan på 80-talet, nästan. maten lät mig väl smakas, flygande jakob. riktigt lyxigt var det. oxfile och potatisgratäng kan slänga sig i väggen.

men de såldes inge sprit på älvan. jag vet inte om det har gått för vilt till förr om åren. men som tur var hade de jättemycket sånt på kingen.

jag tror jag hade en lapp i nacken där det stod "dra här". till er som drog, det är inget jävla dörrhandtag, det är en tofs..............................................................................................






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0