junk in the trunk


jag gjorde en rätt sjuk grej på jobbet. jag skulle gå på toa, men först skulle jag gå till köket och dricka vatten. av någon anledning, troligtvis att jag jobbade natt, började jag ta fram kissarn ur byxan. kan ha vart för att spara tid. det var ingen i köket under incidenten, tur! annars hade man väl vart anklagad för sexuella trakasserier, våldtäkt och tredje världskriget.

på krogen i helgen var det en händelse med lite samma tema. det var en gammal jobbarkompis, en släkting och några till. de hade kissat klart men fick för sig att hänga ut "junket" och där stod dem med junket uthängandes. stämningen var gemytlig. till historien hör att en av grabbarna var av det mörkare slaget. och av döma av det som hängde ut var han rätt klyschig. det visade sig att det bara var bältet som hade samma färg som han. tur det. sen kom vakten in och förstörde allt. men jag skyllde allt på han som inte kunde svenska, det skall man alltid göra. eller skylla på någon som inte är där, det funkar alltid det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0