tvätta sig lite

hur dum får man bli? att tvätta sängkläderna innan man åker och jobbar natt, så dum tydligen! jag vill ju sova nu, inte bädda sängen. tänkte tvätta båda kuddfodralen också, jag lyckades nästan. jag tog ur den ena kudden ur fodralet, sen slängde jag i det andra i tvätten, med kudden kvar i. det luktade konstigt om den efteråt.
det kan finnas folk som blir chockade nu när jag utan anledning (anledningar kan vara: kissat på sig, spytt ner sig osv..) tvättar sängkläderna, har haft en tendens att använda dem lite för länge. orsaken till det är att jag fick inte ha några husdjur som barn, mamma var rädd för tigrar, krokodiler och vithajar, alltså alla coola husdjur. därför började jag samla på kvalster.
nu hoppas jag på att vulkanen ger lite mörker till klockan två så jag kan sova. sen skall det vara sol till 21:00 så jag kan sola.
är det blogg.se som är dumihelajävlahuvet eller är det jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0