WTF EPIC-WIN OMG you like to party! what´s not to like?


det här är lätt ett av de coolaste klippen jag någonsin har sett och efter ett halvår på gjutplan så är det ett prestigefyllt påstående. detta är nästan allt jag någonsin önskat mig och lite till.

jag har sen jag var liten tänkt tanken att stoppa in typ några lejon, tigrar, krokodiler, vithajar, späckhuggare, gorilla, bruce lee osv.. inom en begränsad yta och låta dem fajtas till sista gubben eller gumman, vilken skulle vinna? 

det närmaste jag har vart detta var när jag stoppade in en tumapa till mina minihamstrar. då tumapan fick motsvara en förminskad gorilla och hamstern ett förminskat lejon. men det slutade inte i lemlästning och blodbad som jag hade hoppats, det slutade med att hamstern dunkade på apan och nio månader senare hade jag hampa i buren. true story!!

handlingen: några lejon försöker ta en buffelkalv, de hamnar i vattnet och då lägger sig en krokodil i leken!! lejonen ger sig inte, kalven ropar på hjälp och han får det..
'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0