fittering




det lustiga är att jag också älskar att din mamma läser bloggen! men på vilket sätt visar det sig att hon läser den? brukar ni sitta och ha långa djupa diskussioner om mina långa och djupa inlägg? jag vet nämligen att det är många som brukar göra det. samlas i större grupper och dissekera inläggen. försöka hitta kärnan, eller the core som de riktigt inbitna brukar säga. lite som en bokring, fast fittering. tur inte bloggen hette kuk, då hade det blivit kukring (förlåt för det simpla skämtet alexandras mamma).

jag träffade förövrigt alexandras mamma igår. det var mörkt ute och jag var på väg till gymmet med en öppnad öl i handen i väntan på mina sega kamrater som duschade och smörjde in sig jättelångsamt. jag kände inte igen henne först. jag var tvungen att kisa med ögonen och luta fram huvudet när hon hejade för att se vem det var. gud vilken trasig människa han är tror jag hon tänkte. helt fel tillfälla att träffas, men det var trevligt.


Kommentarer
Postat av: ove

reaggeprofil

2011-11-05 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0