förste förlorare


vi var på gocart idag med jobbet. det låg i vikmanshyttan, långshyttan eller hedemora. när jag kom dit kände jag igen mig. här har jag vart förr, ingen deja vu utan här har jag vart, så är det bara. har ingen aning om med vem eller vilka. är jag forever alone och var där själv? vet ej. någon som vill uppfriska mitt sviktande minne?

kom två idag. nästbästa kval- och finaltid. detta känns inte bra med en silverpeng runt halsen och förlorarcigg i munngipan. så jag vet inte om jag skall sitta hemma och gråtrunka eller gå ut på kingen och dra hem någon hora och tröstknulla. det får gössern avgöra. så skyll inte på mig om det inte passar.


Kommentarer
Postat av: Glenne

börjar känna igen kurlsson!

2011-11-04 @ 21:37:17
Postat av: Alexandra

Älskar att min mamma läser din blogg..

2011-11-05 @ 10:27:30
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0