jag är det fetaste jag vet.




jag bantar. det går sådär. gjorde min första potatisgratäng för en vecka sen. har käkat den varje dag. den var ljuvlig med mycket grädde. hörde i efterhand att man kunde använda mjölk istället för grädde. tur att man inte bantar liksom. sen en monsterfrukost imorse. jag blev svettig bara av att titta på all mat och kände hur artärerna proppades igen. men det var smaskigt och jag blev bara mer att älska. snällt av mig. inte likt mig att vara så oegoistisk.



nu har jag sett allt, nu kan ögonen ploppa ut. käkade risgrynsgröt. då fick jag höra att man skulle äta det med oboy. ja ni läste rätt, barndomens gladaste minne blandat med tomtegröt. sjukt! under maffialiknande metoder sa jag att det smakade trevligt. men en bild säger mer än vad jag sagt under tortyr..



vilken är det mest kvar i? den normala längst bort med (mycket) socker, kanel och mjölk. eller den närmast med oboy. just saying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0