rasistbullen


jag fick höra att jag är motparten i ett såkallat "bloggkrig", detta kan låta mesigt då de flesta tror att det bara är tjejer som bloggar. de ser två tjejer som bitchslappar och drar varandra i håret, framför sig när man säger bloggkrig. men det är inte mesigt, det är sexigt. naglar och hårtussar som viner kring öronen på en.

låt bloggkriget börja, eller fortsätta. jag är inte helt hundra på när det startade eller varför, men nu kör vi.


hoppas kriget följer genevekonventionen, jag tänker inte ljuga, eller ens förvränga sanningen. fair play är det som gäller. men vi får se hur det går när man krigar mot rasister och barnamördare.

ps. tacoinbjudan var givetvis inte ämnad till dig. men du är mer än välkommen över på en knuckle sandwich och tillhörande syltnäsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0