naked fitte


lyckades för första gången ta mig upp till hotellfrukosten idag. den va trevlig och hade allt. utom singha, men han suger jag på nu. checka ut vid tolv, det betyder packa fem minuter, sola 115 minuter. sen vidare på nya äventyr.

efter att ha vart här i typ femdagar har jag kvar 10 000baht. jag växlade in så jag fick 29 000 på arlanda. åtta har jag bränt på boende, resten på horor och knark. det är ju svinbilligt här, varför har ingen sagt nåt om det tidigare?

jag går strandvägen för att hitta det stället jag bodde på förra gången jag var i pattaya. det var en bit att gå, ungefär ett skavsår.

hon var lite läskig hon som satt i receptionen. jag skulle fråga om rumsnyckeln, vår första dag här. jag såg inte ens att hon satt där så jag var tvungen att hoppa upp och luta mig över disken och där satt hon och gav mig nyckeln direkt.

inte som på andra stället vi bodde på i tre nätter och var tvungen att fråga varje gång. men där var det sju pers i receptionen hela tiden, vill inte säga onödigt men jag måste. onödigt.



trashinglistan, för rockstjärnaor med tajt budget. undrar vad det kostar att tappa bort den lappen?

gratis wifi, wihi. nej, wifi.

roligaste fyllan igår. fördrink på min ballkong. de hade inga möbler där så vi tog ut fåtöljerna som stod inne. lyssnade på gammal hårdrock och drack billig thaivirre och cola. sen drog vi till ett skitigt hak med liveband. vi tog över scenen till slut. christer sjöng och spelade trummor. metallica and what not. och jag dansade. och tog av mig kläderna. strippade? ja jag tog ju emot pengar så strippa är nog den rätta benämnigen på mig nu. behöver ni en sådan till möhippan, skolavslutningen, baksmällan 3 så är det bara att höra av sig på fitte.blogg.se. jag klär ut mig till det mesta ni behagar. conan barbaren, jesus eller en smurf.

roligaste för dagen: att på stället se dansarn försöka hinna med och dansa till metallicalåtarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0