aire bra är bra


en halvtimme på löpbandet blev en timme. det såg ut som jag hade badat när jag gick därifrån. detta kan vi nog tacka tvapparaterna på väggen för. jag går iväg med ett konstigt sug efter en aire bra från tvins, den är ju så lätt, man behöver inget måttband och den ger ett smått otroligt lyft till bysten. den är perfekt för alla former, storlekar, åldrar och aktiviteter. det är så sjukt för allt det passar in på mig. jag har en form, jag har en storlek, jag har en ålder och jag håller på med aktiviteter. reklamen funkar över könsgränserna, det är tydligt det.





Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, då har de verkligen lyckats med reklamen!

2011-10-14 @ 10:01:56
URL: http://drak.bloggagratis.se/
Postat av: Sus

Köpte du en? Funkar den?



/Sus

2011-11-10 @ 09:35:51
URL: http://sus68.blogspot.com
Postat av: Helen

Vill också veta om NÅGON kan ge en recension på dessa. I synnerhet som jag är 50+ och därför börjar få jättesvårt att hitta någon BH alls som är bekväm, stödjer och inte ger mig problem. Någon??? Snälla skriv så vi vet. Har sökt i timmar på nätet efter någon faktisk köpare som är villig att såga sanningen. Allt ser ju så bra ut på TV eller hur? men hurdan är verkligheten?

2011-11-11 @ 11:58:46
Postat av: Johanna

Jag fick hem den nyss. Måste säga att den inte är så bra. Det är som att inte ha någon bh alls på sig. Visst, det stämmer, den skaver inte eller liknande, men den gör ingen nytta heller. Den följer bysten direkt men den lyfter inget alls. Jag vet inte om det blir bättre om man tar en mindre storlek men för min del så tog jag den S och jag har S i tröjor, men 75 runt ryggen när jag använder en bh. Så jag hade att välja mellan S och M och tog minsta för att undvika att den var för slapp. Det gjorde ingen nytta. Så för min del var den meningslös, tyvärr.

2011-11-12 @ 08:51:03
Postat av: Anki

Kan säga att det spelar ingen roll vilken storlek som du tar, de håller inte upp ändå. Jag köpte en storlek och de passade inte, miskade ner två storlekar och samma resultat..Ångra dig innan de 30 dagarna tar slut. Gör inte som jag och byt storlek, för nu kan jag inte skicka tillbaka dem :( För ångerrätten gäller bara 30 dagar från då det första paketet plockades ut.

2011-11-24 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0