anus pillar

så där då. sparken igen. det vore ju åt helvete om man skulle få sig ett fast jobb. kul också att jag har haft spenderarbyxorna på de senaste dagarna. hämtat paket på ica tre dagar på raken. denna är den första bloggen från min nya bärbara dator som jag hämtade idag.
är det för jag haft det för bra? förutom lite åldersnoja som jag ju ändå har haft sen jag fyllde arton så har det fan aldrig vart bättre. mycket pengar, sjuka jobbarkompisar och fin bil.
det är som mamma sa åt mig. fredrik, påriktigt, kan du inte bara klippa dig och skaffa tjej? hon är rakt på sak mor och lindar inte in sanningarna i bomull innan hon ger bort dem. nu lär jag lägga till skaffa jobb också på mammas fittetodolist
men skulle helst av allt bara vilja dra till thailand och knarka och knulla upp alla sparpengar på horor, vilket skulle ta ett tag eftersom de är så billiga.
skit samma, en natt kvar sen långledig. då menar jag inte arbetslös, än iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0