"det är bara att köpa!!"


tittar runt lite på nätet efter klockor. hittar denna som jag vart sugen på en längre tid.


men skulle man våga? risken att supa bort den är överhängande. visst den sitter fast på armen. men kommer och tänka på en gammal fylla. jag hade köpt ett par nya converse och en t-shirt. festar och någon gång under kvällen har skorna och tröjan försvunnit. skorna har man ju knutna på fötterna, de trillar inte bara av helt plötsligt som hornen på en älg.

grejen är den att jag inte ens har ångest längre när grejer försvinner. kameran är bort, igen. jaha, synd för bilderna, sen går man ut på nätet och hittar någon ny. klockan är liksom fyra gånger så dyr som min bil. då måste man väl vara extra försiktig med den? och det är ju faktiskt reapris på den, bara en sån sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0