i´m a changed man


hej bloggen. idag gick jag upp klockan halv tio. det var ljuvligt att inte vara bakis när jag vaknade. att vakna halv tio och känna sig utvilad. att få njuta av solens strålar och den oskyldigt blå himlen. brukligt är att man går upp bakis fem i ett och drar till jobbet direkt, när man har eftermiddagshelg. idag är det lönelördag, har inget sug efter vare sig gösser eller red bull-vodka. men jag har ett sjukt sug efter gymmet. att få pumpa (helloweenskämt) mig oskyldigt blå i ansiktet.

då läser jag denna kommentaren och förfäras över dagens ungdom.



men kan berätta en liten historia från förrförra helgen om det är fest och knulla ni vill köpa. det var fest på mattsbogatan. stämningen var på topp och skrillex möblerade om i lägenheten. först förfest med gott att dricka, fishshots. sen traskade jag ner på krogen. några personer blev kvar i lägenheten. när jag kommer tillbaka för efterfest så är handfatet sönderknullat. vem är så dum att slänga upp en fläskpadda på ett handfat för en omgång? om du gjort det för att tvätta bort det fula på träskpaddan så hade jag förstått, men du ville idga. du ville föröka dig och göra fler fläsktroll. har vi inte träsktroll så det räcker i världen? red bullen, känner du någon som säljer handfat?

tacos på söndag?


Kommentarer
Postat av: Glenn s

Den där redbullen är en sjuk man! Tack för att du uppfyllde min önskan iaf. Ps, de där handfatet,är de till salu?

2011-10-29 @ 22:20:26
Postat av: crewet

din madrömm kan bli verklighet!

2011-10-30 @ 19:15:42
URL: http://flasgatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0