"varför har tjejer smink och parfym? för att dom är fula och luktar illa."


idag blev jag väckt mitt under brinnande gubblurv. är det något gubbar inte gillar så är det att bli väckta under lurven. det var mina soon to be exgrannar. det ligger bra i munnen. exgrannar. lugn och frid flyttar in på mattsbogatan och satan och gatan flyttar ut.

jag skall börja med en ny sed, utflyttningspresent. de skall få en revolver och en patron. sen kan en av dem leva vidare och ha ett bra liv, istället för att båda skall dra ner varandra i skiten. jag har kört det där racet och det funkar inte. det är bättre att hoppa av tåget än att hoppa framför det.

nu väntas det med spänning för att se vad mina exgrannar gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0