d-day for you my fat


träffade nico i omklädningsrummet för första gången sen jag började banta. han blev orolig för mig, rädd att jag skulle försvinna för jag var så smal. så något rätt måste jag ju göra, karln kommer ju från afrika.

men nu gymmet sen pw.

kan inte var kul att vara fittes fettceller nu förtiden. med saving private ryan färskt i minnet så kan jag dra en snabb parallell, det måste ha vart lika kul att vara fittes fettceller som för dem som kom med första båten upp på stranden på dagen-d. så skonigslös är jag. som en tysk med maskingevär.

Kommentarer
Postat av: Tjejligan

vi är typ 10 tjejer som följer din blogg,asså du är sååå sexy fitte:D. Men vi tycker att du är jämt taskig mot nico, va har afrika att göra med bantning och din sagolik kropp;)?

2012-04-23 @ 17:12:56
Postat av: Knasen

tjejligan verkar sugna på party!!!

2012-04-23 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0