han förvandlades från en reslig pojkspoling till en redig man över en natt


då var jag inte muraroskuld längre. inatt besteg jag en skänk helt ensam. var inte bara själv på murningen, var nästan själv på hela bruket. för på något konstigt sätt har jag lyckats lura till mig ett av väldigt få och  hett eftertraktade 5skiftjobb. alla 4skiftare var lediga och således fulla. men jag hade kul på egenhand som forever alone brukar säga.

jag har inte vart på murningen så länge och inte gjort alla moment så många gånger. trodde jag skulle få göra en grej, men det blev en helt annan.

typ som man skulle sätta en helt orutinerad i baren, men man lära han ett par drinkar. sen i skarp situation så är det ingen som beställer de drinkarna han kan.

men jag slängde i massa sten och hoppas på det bästa. men det är som bartendern, häller man i massa sprit i ett glas så kan det inte bli fel, för det är ju sprit i ett glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0