tv


nu har jag tv i tven i sovrummet. det betyder att jag har börjat titta mer på tv. glee var efter bb. åh skjut mig någon snälla! så pk, försök att vara härligt och spontant. helt plötsligt blir det spontansång och alla börjar dansa och de bredvid gillar skiten så jävlamycket, han i rullstol damparloss med armarna så han ser ut som vindrutetorkare på koffeintabletter. bara damplars i bb som kan tävla med honom i att inte kunna sitta still, med armarna.  jag tycker synd om dem som gillar det.

låg där och mådde så dåligt att jag inte klarade av att byta kanal. saved by the reklam. men då är det daninino reklam, har aldrig vart med om mer lillgammal unge. "det är bara naturliga råvaror inga e-nummer en rejäl skvätt h2so4 och blablabla". sen när han ätit danininon och märker att den fräter sönder halsen på honom och säger "pappa jag visste inte att h2so4 betydde svavelsyra, gurgelgurgeldöööööd". då säger pappan "ta en till".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0