close your eyes and see the skies are falling

 
påtal om att inte kunna välja. kunde inte bestämma mig för vilken träningsform jag skulle förära denna dag och kropp med. så jag valde allt.
 
1,5timme powerwalk, endast sju halkningar och noll vurpor. för mig iaf, värre för fjortisen igår som stöp i backen framför mig och bjurling. det normala beteendet vid en sådan situation är att flyga upp snabbare än kvickt och halta osynligt med brutet ben och stukat självförtroende. men det läskiga med denna donnan var att hon låg kvar. men vi släpper det nu. törs inte gräva djupare i detta.
 
enochenhalv timme tokgym, svinstora biceps och en mäktig rygg fick de andra minigymmarna beskåda.
 
1,5h innebandy, fan så kul och fan så jobbigt och fan så fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0