klunk och snark

 
ställde larm så jag kommer upp till tvättstugan. finner mig själv halsa ölen. blev ju stressad som tusan av det. måste gå upp om 17 timmar och 20 minuter. på den tiden skall det hinnas med myskväll och jag har inte bestämt om det skall drickas vin eller bara öl. jag måste hinna bli full. jag måste vingla ner i kylan med uppknäppt jacka. måste hinna dansa relativt erotiskt. kanske skämma ut sig lite, var ju ett tag sen man var på kingen. pizza efter får man inte glömma, men dieten kommer jag nog inte komma ihåg då. men det viktigaste av allt, somna i säng med alla kläder på, kanske spilla lite vatten så när man vaknar så tror man att man kissat på sig. men skulle det vara äkta gult så är det ju lugnt, jag har ju tvättsugan nu. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0