ny dag, nya saftiga uttag

 
har inte velat lägga mig i hela jordengårundergrejen, men måste, lite bara. tycker alla som kommenterat och lagt upp om det på fejsbok vart töntiga och alla som gnäller på dem som lägger upp är också töntiga. nu kanske det gör mig töntig, haha bara skoja. jag är tuff, cool och ball.
 
 
 
nasa fick rätt. det blev ingen undergång för vår kära men just nu ack så kalla jord. det var ju iochförsig ett ganska risktfritt påstående. hade jorden gåttunder kan ju inte dessa "skrivargainsändaretilllokaltidningar" gnälla om hur fel de hade.
 
då är det lite tuffare att räkna ut ett eget domedagsdatum, sen tutta i resten av jordens befolkning att det börjar bli dags att dra öronen åt sig. risken är ju överhängande att du kommer stå där mitt på stan med din fint tuschade skylt och byxorna i ankelhöjd.
 
men hade jorden gått under, tänk vilken hyllningskör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0