skall ta en profilbild som inte är i profil.

 
jag är övertrött på min profilbild på fejjan, den är ju från korthårsepoken. den epoken går tydligen ihop med toplessepoken också, skumt det där.
 
funderat ett tag på att byta bild. eftersom jag vart väldigt snäll den sista tiden (blinkblink tomten) så gjorde karma så jag hittade några profilbilder som andra personer har. inspiration när inspiration är som mest inspirerande.
 
kanske skulle utlysa en tävling, ni får rösta på den bilden jag skall finna inspiration i, sen kommer en fittetolkning av den. 
 
1. första bidraget (detta gillar socfall). gäspande kille med hand på huvud.
 
2. enögt tuttkläm med min.
 
 
3. glad, kanske nyss ätit glass?
 
 
4. muskler behöver kyckling. som kyckling behöver..
 
 
5. bane utan mask. men vinner den kommer jag ha en banemask (ej att blanda ihop med binnikemask eller bikinimask)
 
 
så gott och äckligt folk, ut och rösta med er. vi kan säga att ni får vara anonyma, tänker på rättssäkerheten och tycker att det är en av grundvalarna i ett demokratiskt samhälle. hahaha, höll på att kunna skriva det utan att börja skratta. kände mig lite som aladeen och hans uranium for peaceful purposes.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0