pimp daddy


två efterfester och helt plötsligt är man polisens hittegodsavdelning.

1: ligger min plånbok hos dig? klart den gör, men det berättar jag väl inte för dig! det är dyrt att vara micke bindefeldt och vara host för efterdänga.

2: har jag möjligtvis tappat mitt halsband hos dig? klart du har! det ligger på mitt bord och ute på tradera. man måste hitta alternativa finansieringslösningar.

3: tja! har jag glömt ett par skor hos dig? 1, va? det är vinter. hur full får man vara om man glömmer skorna? förvisso ganska varmt ute en men. 2, hur full var man om man inte minns om det var här eller där de blev kvar? skitsamma! de åker med på loppis i vilket fall som helst.

4: jag tror jag förlorade min oskuld, hittat? det gjorde du inte här. men det är som jag brukar säga. man är skyldig tills motsattsen är bevisad! men om jag skulle hitta den så tror jag det är en guldgruva. den lägger jag ut på blocket med texten

"oskuld årsmodell -90

skattad och bes till juni.

bra stötdämpare

lågmilare, endast 0 mil!!!


högstbjudande

bilder kan mejlas vid intresse

inga testpiloter eller fittsparkare

hör av er på 070 369 456 21

mvh pimp daddy"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha inte efterfest om det nu är så jobbigt då..

2012-02-14 @ 16:50:35
Postat av: fitte

det är loligt!! men dyyyrt :P

2012-02-14 @ 17:21:09
URL: http://fitte.blogg.se/
Postat av: Marju

Hur skulle det se ut om självaste efterfestskungen inte hade efterfest? Anonyma kommentatorn har nog inte alla fiskar i akvariumet..

2012-02-15 @ 02:22:54
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0