bjurlingspojken phone


i ett väldigt otänksamt ögonblick igår så svarade jag ja på frågan om jag ville jobba dubbelskift. eftersom jag älskar mitt jobb så mycket så vart jag bara lycklig och svarade givetvis ja. 16 härliga timmar i värme och damm kan man ju inte tacka nej till.

jag jobbade första halvan med r1:an. när han hade gått ringde han och sa att jag fick ta hans pizza som han glömt i micron. win tänkte jag och småsprang till köket. väl där öppnade jag microvågsugnen och såg en capricciosa, vart är pizzan tänkte jag. låg ju bara en massa äcklig svamp i micron.

ringde upp robban och skällde ut han, jag avslutade samtalet med "du får väl köpa en hawaii nästa gång" och slängde på luren. dumt nog var det min smart phone. den är inte lika smart längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0