forever alone again


jag satt och pillade med mobilen på jobbet igår. helt plötsligt från ingenstans pipper den till. det var ett sms. fort som tusan skyndar jag mig ner med alla appar för att ta mig till inkorgen, hjärtat rusar och glädjen sprider sig. någon vill mig nåt, hihi. jag bygger upp stora fantasivärldar om vem det kan vara och vad den vill. lyckas ta mig fram till inkorgen och mycket riktigt, ett sms. vågar knappt öppna, detta är bättre än julafton.

smset är från tickster, jag känner ingen tickster? aja, kan vara någon ny trevlig bekantskap från fyllan eller liknande.

"hej! zak stevens, sångaren från savatage kommer till rockstad: falun med sitt band circle II circle."

okej. vilken besvikelse skall jag börja prata om? vi kan börja här. någon sångare jag inte har en aning om vem det är från ett band jag aldrig har hört talas om kommer med ett andra band som jag inte visste existerade. nu fick jag inverterad gåshud. hade ju kul på rockstad förra året, men det var ju tackvare öltältet, inte något band.

vidare i min besvikelse, kanske skall sluta bli så exalterad och hoppas att det är kungen som smsar mig varje gång och inse att ingen vill mig nåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0