god morgon


uppe med tuppen. sen på väg med sniglarna, det står 100 på skylten men varför visar min mätare bara 70 när jag håller samma tempo som resterande bilar? jag hatar de nya 2+1-vägarna, går ju inte att köra om när jag vill. jag hatar när andra skall bestämma över mig. vägen är spikrak, visst det är lite snö i trädkronorna, men inte på vägen. varför kör folk i 70 för då? ni kan väl köra som folk på morgonen iallafall när jag är sur? kan vi inte komma överens om det?

letade ner mig till gymmet och dess arbetsmyror. de har aldrig tid att fika med mig längre. bara jobb och jobb. snart lär jag väl börja gå på fik för att fika.

och nu skall jag få sova med fiskarna, nej så dum har jag inte vart. men sova skall jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0