god natt


kommer hem efter en slitig dag och synar min vackra nuna i spegeln. njuter av vad jag ser, här kan jag bli ståendes. borstar tänderna och tvättar ansiktet. när jag tvättar svider det till. bakom allt hår som hänger fram i hela ansiktet och skägget har jag ett stort och saftigt sår. 

vad har jag gjort idag? försöker tänka tillbaka. 

inga närstrider ala spartacus kan jag erinerna mig om. såg faktiskt tunnelbanenprogrammet och en väktare som fick sig ett bryskt uppvaknande av en sovandes tjej i form av en snyting. men den bör inte ha haft någon effekt på mig.

jag gjorde hamburgare, men valde att skära löken istället för ansiktet.

på gymmet så lät jag bli att slå vikterna i mitt plytet, näsan är sne nog ändå.

detta verkar lönlöst, jag får gå runt och se nytuktad ut och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0