call me blogg, fitte blogg.


jag har länge haft en känsla av stor tomhet inom mig. jag gick nv i skolan för jag inte riktigt visste vad jag ville bli här i livet. jag ville ha många öppna dörrar. tyvärr tror jag att nv gav mig för många öppna dörrar och nyckel till de låsta. det blev på med skygglapparna och in på bruket i väntan på den stora uppenbarelsen, att invänta min stora passion i livet. som ångestdämpare började jag skriva blogg, få nåt annat att tänka på. jag gör det ideellt för min skulle. nu kommer den stora bomben. det är denna bloggen som ni läser. jag heter alltså inte fitte.blogg.se, det är en täckmantel.

idag var jag och tittade på bio. det var mission imposible 3 tror jag, eller fyra kanske. men nu kom uppenbarelsen. jag blir snart arbetslös och behöver nytt jobb. det måste vara ett tecken. jag skall bli hemlig agent. lova att inte skvallra, jag vill ju inte bara vara agent liksom.

filmen var spännande, typ. jag visste ju att han jag hejade på skulle förlora, men det var nära att han vann. det är min nära vän, skådespelaren michael nyqvist, eller micke som vi när och kära kallar honom, som spelade skurk i filmen. jag höll givetvis på honom. för er som inte sett filmen men tänkt att se den blundar lite nu så jag inte förstör för er, men han dör. i filmen.




micke ville ha en bild, med sig och kändisbloggaren fitteblogg. jag ok:ade projektet.


Kommentarer
Postat av: MODERN

vilka snyggingar....kan man få Mickes nummer eller är det hemligt? känns som en bra födelsedagspresent till mig...

2012-01-30 @ 12:11:20
Postat av: fitte

073 67 333 69. det var så lite så.

2012-01-30 @ 17:38:58
URL: http://fitte.blogg.se/
Postat av: fitte

vänta lite här, du fyller ju i oktober...

2012-01-30 @ 17:39:50
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0