you must have heard it from my best friend she is always talkin when she should be listenin

 
"vi går ut och tar en öl"
 
blir avestafull.
 
hjärnan försökte, men var lite lätt motarbetad av kort, arm och mun.
 
"du är kortare än jag trodde"
 
tack polarn. först tar du min flickvän, sen förolämpar du mig. jag har också känslor.
 
"du verkar rädd"
 
jag har aldrig dansat med någon som har en röv som väger mer än mig förut.
 
"ingen efterfest va? vi ska ju jobba imorgon"
 
hehe.
 
"du är ju full hela tiden"
 
nej, jag är bakis emellanåt också. plus att jag lägger bara upp bilder på instagram när jag är full. men jag är nydumpad och behöver slicka såren, hörde du att såren sitter mellan hennes ben?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0