dag två: vi kryper, för vi kan ta.


här börjar historien om pasta carbonarans förbannelse. jag vaknar av den vidrigaste stank jag någonsin känt, då har jag ändå sommarjobbat som bajjamajja. går upp och ser väldens största pizza. det var lite skor, sladdar och några kläder på. men det brydde sig inte spyan om, som bara blev större och större och vi insåg att skall vi stoppa dess framfart innan den äter oss alla levade, får vi nog börja snart. den skyldiga fick uppdraget. bara på med rustningen och fram med svärdet och börja veva. när den var borta hade doften valt att inte slå sölje, nästan så alla började spy på varandra pågrund av lukten. men det är ju så spyan förökar sig. men det slutade med att vi skickade in de fem modigaste och mest parfymerade tjejerna i rummet, de svimmade sen var det fest. slut


sprutar mig själv i ansiktet sen var vi redo för avfärd mot nissibeach. taxi bokas och jag blir mäkta imponerad när det glider in en limousin, ulfs verk börjar man ju fundera? mina kamrater var lika imponerade och vi försökte verkligen dölja våran entusiasm, det gick sådär. vi skyndar betala de 8euro limousinchauffören ville, sen intog vi supermarket för inköp av supar matriel. öl och macka fick duga, sen joggade vi i takt till stranden och intog den inte helt olikt d-dagen, fast från fel håll. vi skyndar ner i det ljuvligt rena och blåa vattnet, men stannar till i ankelhöjd och nöjer oss med att titta. någon har glömt slagit på termostaten, klåpare! men sanden och solstolen är varma så här slutar gnället, men man oroar sig ju lite, vi dricker ju ändå öl och den skall ju helst ut någonstans.



det var inte jag försöker dennis. okej svarade vi.




tar en strandpromenad och hittar lite vackra stora krus och ser ett ypperligt tillfälle till lite kultur, skönt att ha det avklarat tidigt i veckan. intar några naturliga positioner sen traskar vi vidare. ser folk som ligger ute i vattnet och flyter runt och vissa badar, börjar seriöst fundera över deras psykiska hälsa. lyckas hitta en hamburgeria, försöker stoppa in hela burgaren påengång, vill ju inte slösa tid på oväsentligheter på semester, mindre tid att ta då.







när det kokta fläsket var stekt åkte vi hem och svidade om, hittade ett gyrosställe och det var en ögonöppnare för mig, gyros, var har du vart hela mitt liv?


jag vill spyy!!


supermarketar lite till och får sedan finbesök. vattnar lursson och pungar slickas, fyllan börjar smyga sig på som den så ofta gör dagen efter. blir en kortare ballefest innan traskning mot barcrawl, grappar här kan vi bli krypandes.




blir solbräntspritröd i ansiktet och klär av mig, håller ett tag sen tvingar de på mig kläder, vart är vi någonstans? le bernadin? slickar såren och surmulen klär jag på mig. pojkar och flickor bärs, tungor slickas och fotograftjejen fotas. vi kryper sakta men säkert från ställe till ställe och bara mår. geleshots äts, man måste ha nåt i magen också, är magen glad så är mannen glad. och glad var man. smakar lustgasballonger, gillar det inte riktigt, det smakar lustigt på nåt vis. de kör bodyshots på mig, men jag väljer att stå upp, uppskattas inte av dryckes damen, men jag får en ren mage iallafall, sen poledancades det lite, det var ju kul till jag glömde hålla i.
och varför skall jag tugga sönder den gult lysande neongrejen, är jag tio år kanske?





här tog bilderna och således minnena slut. men det är typiskt personalen att leta ut de fullaste och sedan utnyttja dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0