idag mår man.


ännu en sjuk helg är till ända. var väl några grejer som stack ut mer än andra. den första grejen måste vara tsunamin.

vi blev bjudna på grillat och drack några glösser. klockan blev sent och det var långt hem, så vi sov över. jag vet inte hur men jag lyckades lura till mig sängen. jag blir väckt mitt i natten för att jag håller på att dränka min sovkompis i en tsunami av svett. jag har aldrig vart med om nåt liknande, det bara forsade stora droppar om hela kroppen. av oro att inte få uppleva nästa dag gick jag och hämtade uppblåsbara armpuffar, sen somnade jag om.

i fredags bjöd redbullen upp till fest, det kom både kända och okända ansikten. ett av de okända ansiktena, vi kan kalla honom haschtomten, råkade spilla vin på mig. jag var lite berusad och således lite dryg. råkade väl skoja om det där en gång för mycket. för när jag kom in i hallen stod han där och bankade på ett skåp, gapade och levde rövare. jag sa åt han att lugna sig lite. det var då det första huset togs. han stormade mot mig likt ferdinand, om ferdinand inte ätit protein, och stångar mig i bröstet. det var nu det andra huset togs. jag lyfte upp honom och gjorde en härligt hård bodyslam, precis som mina förebilder inom ufc brukar göra. sen gjorde jag mig beredd att avsluta matchen med en knock out. men då hade han tydligen hunnit pipt iväg. där stod jag kvar med adrenalin som jag hade tänkt dela med mig av. aja, jag dammade av mig och gick ut och rökte lite vattenpipa, då mådde jag.

lördagen var nog sjukast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0