dag tre: WET T-SHIRT och TOPLESS på stranden


vaknar. det brukar i regel vara ett gott tecken och det var det även denna morgonen. vad som inte är lika bra är att jag inte vet var jag är. har full mundering på så det är också ett gott tecken. men det är fint och för ett tag funderar jag på att flytta in här istället, men då skulle bästa polarn bli ledsen och det vill jag ju inte. jag frågar lite försynt vilken stad vi är i och det är tydligen ayia napa så då tackar jag från mig och beger mig. fick tydligen rätt igår om personalen som letar på de fullaste, tur att jag inte blev utnyttjad bara. kommer ut och känner inte igen mig alls. går planlöst tills jag hittar ett supermarket. köper ett sexpack för att fundera, mossan växer väl på sydsidan och solen går upp i norr. kommer fram till att i skogen skulle jag dö ganska snabbt och börjar gå. hittar tillslut nåt jag känner igen och vips är jag hemma. till mitt förtret sitter grabbarna och gråter, var ju inte meningen att göra dem ledsan och oroliga, ber om ursäkt och säger att nästa bortamatch har jag på hemmaplan.

vi packar väskorna och rör oss mot stranden, köper på oss lite förfriskningar och vågar oss ut till knähöjd i vattnet idag, skynda långsamt. vattnet skall ingenstans. jag kände direkt när jag kom ner att jag skulle vara topless på stranden. idag hittade bästa polarna till nissi också, hjälper dem smörja sig så de inte bränner sig, sån är jag. då kommer småkillarna på att vi glömde badbollarna hemma, tårar börjar rinna och hakor börjar skaka. då är goda råd dyra. jag snabbar mig upp till supermarketen och köper ett äkta baseballträ, här kan vi bli lekandes. snoret slutar rinna och de är glada igen, men sån är jag. vi går ut till den lilla grannön, där fick supergöran vara med i egen hög(t uppdragna byxor) person. 



vem var det som kasta??!!



vi steker lite och gungar med fötterna i takt till musiken. då blir det wettshirt så vi väljer att gå dit och kolla på alla snuskiga som kollar på alla nakna. men någon av dem måste ha gjort illa bröstvårtan, båda två faktiskt, för hon hade plåster på dem. stackars henne, på hennes stora dag i rampljuset.



kommer hem och balkongfesten är ett faktum. duschar lite och och dricker morgan. kommer ut och lufttorkar, byter sprit mot smörj och alla mår. alla klär på sig och gör sig fina, för vi skall ut och äta på finresturang.



historien om ulfs middag.

det var våran första dejt och jag hade längtat. jag böt kläder åtta gånger för att allt skulle vara perfekt. vi åker dit och det är ett mexikanskt ställe, ulf ser ut den största hatten till mig, det pirrar i mig. han beställer in chimichangas, jag har alltid velat äta chimichangas. jag hade ingen aning om vad chimichangas är eller hur det stavas, men sådan är han våran ulf, han vet vad man vill ha och levererar. kvällen fortlöpte och den var underbar, vi delade långa blickar som blandades med hjärtliga skratt. sen att det var 10pers till som var med, det märkte vi inte av. vi gick iväg och skulle köpa röka, då såg han ut den vackraste röda klockan jag någonsin sett, den matchar dina ögon sa han och köpte den, jag smälte. sen bjöd jag ulf på tequila, vill man komma innanför byxorna på pojken lär man supa ner han, så svår är han, våran ulf. notan kom in, undan fattiga sa han och betalade hela kalaset på lite över 200euro.

slut



sticker direkt till krogen och beställer in ett helrör, det smakar apa. inte djungelvrål utan äckligt. vi dricker upp och hånglar lite. sen drog vi hem på lite, vilken fest i ordningen det nu var igen. det var ballcuzzis laget runt, sällan har bollarna mått så bra. traskar ner på krogen som en ny människa och där dansas det och shotas in på småtimmarna. vill inte ge en sån här kille uppmärksamhet men jag måste, håll till godo.



dagens skadelista.
axeln
halsen
läppen
foten

det börjar ta sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0