dag fem: självmordstankar! men idag skall vi ta.


imorse när jag vaknade trodde jag att jag var en smurf. inte för längden, eller brist på det snarare. utan för alla blåmärkena. mina blåmärken har blåmärken och dem är blå. börjar fundera om jag fått hiv, kanske vart ner på stranden någon kväll jag inte minns och blivit blodsbroder med någon katolsk präst eller nåt annat pack. frågar runt lite och kommer fram till att bästa medicinen är sprit, börjar dricka på stört.



när robban egofotat och dragit sig klart i snoppen drar vi ner till stranden. passar på att förena nytta med nöje och kör lite dips. det bränner fint i tricepsen och på tricepsen. det är varmt som på gjutplan och man saknar kängorna när man traskar till supermarketen, varför gör man svart asfalt? borde ju vara skönare med vit när det är så satans varmt. 

det känns som vi är på stranden i tusentimmar. kanske skall skylla lite på febern, men man har ju ganska lyxigt. det räcker att man somnar till, sen när du vaknar har du en varm och skön privatpool på solstolen. då slipper man traska hela vägen ner till havet för att svalka sig. nej, inte kiss! svett!

 


 

kommer hem och balkongfestar lite och gör oss fabulous inför kvällen. får besök och rebecka ville ha hjälp med att bli vacker på bild, jag är inte sen att hjälpa. vi hittar shotsflaskan och det är bara gössern som saknas för att ta denna magiska kväll till nästa nivå. i väntan på taxin så passar alex på att vaska en champagneflaska och en smirnoff ice, kommer en fattiglapp förbi och börjar lapa. men är man rik så är man och är man törstig så är man, så är det bara. sista biten när vi går möter jag en tjej, jag får en ros av henne och hon tycker att jag är vacker. jag håller med och går vidare.



redbullen fyller år, det firas med finmiddag på bästa ställät, måste tydligen klä på mig bara för att komma in, då vet man att place:et är fancy! tar in en lassagne men kan inte äta när jag är full, rebecka verkar inte bli ledsen för det utan käkar upp maten som en trogen hund. dricker jordgubbsdaiquiris bara för att matcha kläderna. vi skvallrade om redbullens förfall, då bjuds det på tårta med tomtebloss och hela kittet. helt plötsligt börjar hela resturangen fylla år, myglare! 
lursson sitter och tittar på vinflaskan, vi andra dricker vinet. det är ett ljuvligt fint årgångsvin, det skall vara fint. men det är ju så när man fyller de tjugi, då skall man ha och man skall ta. efter middagen blev det grabbarna och ett helrör, det dansades och ljögs.




hittar på de skumaste kleptomanbrudarna jag någonsin har träffat, det är ju en rätt nischad genre, men jag tror de står rätt högt på den rankingen. allt vi såg på vägen skulle de ha hem. blev lite rädd ett tag att de skulle sno mig, då blir ju mamma inte så glad. annars var det allt från stora varuvagnar, till hur mycket fantasi du har. det visar sig att de har badkar, jag älskar badkar, vet inte om de snott det eller om det stod där orginal, vågar inte fråga. sen palmen får vi inte glömma.
de jobbar i klädbutik och klär upp mig i det finaste de hade, jag som tyckte jag var fabulous innan.



lyckas till slut rymma och hittar på några nyanlända som skall ner till grabbarna. jag berättar för dem att de är för nyktra och tar hem dem på lite fireball. i efterhand visade det sig vara ett genidrag, mer om det senare.



nu var man redo för att avsluta kvällen. hittade på piggaste ligan på blue moon bar och där blev vi drickandes.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har en av brunetterna inga trosor?;)

2012-06-06 @ 18:25:59
Postat av: R1

Nu lär jag kolla om alla bilder igen...

2012-06-06 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0