bild


oj, måste nog börja läsa bild också. vilken tidning! läs och häpna..

"här knarkar rihanna öppet" skall skälla på henne efter vår natt på p&l.

"jag älskar min nya kropp" sagt av christina aguilera. fast jag läste i en annan skvaller tidning på jobbet (bruket är den största källan till skvaller så var inte förvånade) att hon var missnöjd med sin kropp och att hon blivit hånad av kelly osbourne för hennes feta lår. tidigare har ca hånat kelly att hela hon var fet. vilken följetång.

"gruppsex och vilda orgier" ser tyvärr inte vilka som haft det. men antar att det är på flåsgatan <3.

"cameron diaz nya jättebröst" inte så stora. men texten jättebröst var rätt stor faktiskt.

endast 19:-, väldigt matigt nummer lär jag säga. mycket för pengarna. måste ju hitta nåt nytt sen slitz och moore har blivit för tråkiga. och här verkar vi ha vinnaren. bra att man sparar en slant på bytet också då jag snart är arbetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0