jag sitter hellre här och luktar på blommorna.


hej. nu skall fitteblogg vara snäll mot sina mest försupna läsare (alla?). det är måndag och ni har gjort massa skit i helgen. men jag hittade på ett par gamla bilder på datorn, tänkte visa dem så kanske det dämpar eran ångest från melodifestivalenfesten när du stod på bordet i bh (ja det var ju bh på iallafall), chips i munnen och sjöng (skrek) euphoria (ja jag var tvungen att googla, det värmde).



för er som är morgongrusiga i ögonen så kan jag avslöja att det är gräs i munnen. men jag gick fram, knackade han på axeln och sa att det är svamp man äter. gräs röker man. invecklat jag vet, speciellt på fyllan.



hittade denna som jag tycker påminner lite om den första. jag knackade han på axeln och sa att det är svamp man äter, blommor luktar man på. du kan ha som minnesregel att blommor är som kokain. när han vakande sa han tydligen enligt säkra källor. "jag ligger hellre här och äter upp blommorna". fitteblogg har frenetiskt hela  morgonen sökt avesta kommun för en kommentar angående ärendet. tyvärr utan framgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0