mello


på tal om melodifestivalen. dagen är lördag, jag förbereder mig inför nattjobb med family guy och ett gott skratt. peter har en fågel i skägget, det är roligt. men grannen vill inte att jag skall kunna roas av detta. grannen förstör. det poppas nåt så inåthelvete. melodifestivalen. you son of a bitch.

åker lätt irriterad till jobbet och hoppas på en frizon. glöm det. de har rattat in spektaklet på datorn. jag sitter inne och kommer inte undan.

och folk som säger mello om melodifestivalen. jag orkar inte ens..

de pengarna de fick in från röstningen skulle skänkas till radiohjälpen. är det ingen som lyssnar på radio längre?

detta inlägget var lika menigslöst och tråkigt som mello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0