ryggspottarn


marju stod två centimeter från min mobilladdare, så jag slogpå charmen och frågade ömsintast om hon så vänligen kunde sätta min mobil på laddinng?

marju - nej!

vi var i örebro och gustavsvik och badade. en rutschkana hade tidtagning och vi var inte sena att börja tävla. jag fick 8,32 sekunder och kände att jag kunde tjäna tiondelar i starten, bara jag inte var så satan torr. jag bad om förspel men då var hon helt plötsligt för torr. då frågade jag om hon kunde..

marju - ja" *spott*

..spotta mig på ryggen. men jag hann inte ens fråga klart innan jag hade en slemmig, grön snorloma rinnandes efter ryggraden, väntandes på att vara friktionsborttagare.

men det är det jag älskar och kommer att sakna.

för er som undrar och är sugna att slå tiden, 7,72 sekunder av fasa och vattenstänk vart det tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0