dag noll: vi är på ett flyg, vi gillar att ta.


en vecka och två dagar, det är det längsta vi vart ifrån varandra. och det kommer jag aldrig tillåta hända igen!! <3

nu kommer berättelsen om tre små, till en början inte, negerpojkars resan in i fördärv och fattigdom. allt började så enkelt med ett klick på en dator, nu snackar vi inte smörklickar här, vi snackar fritidsresor. och inget sånt där billigt skit ala sista minuten.

färden började i avesta, och första stoppet var uppsala. där en god pizza avnjöts med en härligt bubblande vatten. som ni kanske redan förstått var jag tvungen att köra. men det var ju inte vilken bil som helst, det var ju bjurlings bmw, som han parkerar så långt bort på parkeringen för att undvika dörruppslag att han lika gärna kunde gått hemifrån. tillbaka till pizza, uppsala och oscar som besöktes. eftersom han är en student av det fattigare slaget hade han inte råd att slå följe. ett sånt tillfälle kan man bara inte missa att berätta om alla dumheter vi skulle ha för oss som han skulle missa. här kan vi bli berättandes så vi nästan missade flyget.


nej det sista var ljug. vi hade kostat på oss en hotellnatt innan, ja här sitter det inte fast skall du veta. väl på hotellet, utan böter denna gången så blev det ett riktigt hälsospa. det var livetsvatten (gösser), ansiktsmask och fiskfotmassage. vi stoppade fötterna i akvariet, tydligen inte helt uppskattat varken bland personal eller fiskar.




bussen till flyget gick vid 04:30. frukosten serverades vid fyra. där och då släppte jag på lchf, vittbröd lät mig väl smakas. grannarna vid maten var två butchlesbiskadeluxbrudar, trodde det bara brukade vara en av dem per förhållande, men vad vet jag? jag är ju inte lesbisk.


planet lyfte och det var skön skrikfest. inte pågrundav alla ungdomar, utan av alla snorisar. en femåring var så berusad att han var tvungen att spy! efter diverse ryggsparkar genom säten, örondragningar och smek så snappar jag. ser jag ut som en gigantisk klitoris eller?  vill ju inte riskera första fyllan med för lite sömn. de borde ha ett stort jävla bollhav till alla snorisar, helst med krokodiler i. sen hade vi en trettonårigaflicka som inte vågade sitta brevid mig, sicken personkännare. sedan landade vi vid 12.


ps. för er som inte gillar lättklätt kan sluta läsa denna bloggen nu, jag har alla linnen och t-shirts med mig hem oanvända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0