fitte goes project runway

 
bra början på min vita månad, ingen snö. fast har tydligen vart nykter i tre veckor, tur man har instagräm så man håller koll på allt viktigt man gör. men det jag är mest stolt över är inte att jag låtit bli kröken, utan att jag lyckas att inte klä ut mig dessa två sista helgerna. 
 
men har stora planer till nästa år. jag och min vapendragare skall vara drake och drakdräpare. kanske drakdräparen är topless, eller kanske heman. men vi har ju ett helt år på oss att sy och bestämma oss.
 
 
måste sluta baka kladdkaka och göra äppelpaj hela tiden först.
undrar om jag passar i pottfrilla? det passar ju att håret är pissgult också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0