vill man inte lukta as får man lida pin

 
hade tråkigt, gick ner i källaren för att se om det fanns någon tvättid. till min lycka var hela stugan ledig och tillgänglig. slänger i ett par maskiner och går upp och diskar. en timme senare går jag ner för att byta maskin. men det är ogenomförbart. dörren är låst. någon har kidnappat mina kläder!
 
känslorna som sprids genom kroppen är dem samma som vid vilken större kris som helst. rädsla, ångest, ledsamhet sen sist ilska ala bryan mills. tankarna for åt alla möjliga och omöjliga håll. vem, vad, var, när och varför. sitter någon just i denna stund och sniffar på mina brunbrända kallingar? är det någon som gnider klitoris mot mina oskyldiga strumpor? eller ligger de redan ute på blocket? det mest troliga är att någon vill ha en större lösensumma. mina kläder är fabian bengtsson och det är inget att vara stolt över. men är jag rätt person att försöka utpressa? jag är ju för bövelen arbetslös!
 
det visade sig att jag skrivit upp fel tid bara på listan. jag tog fredag kväll istället för torsdag kväll. det han finngubbarna upptäcka, ta nyckeln och sitta och ruva på den.
 
fick ha ett spännande liv ett kort tag. nu ner och byta maskin igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0