trött

 
jag låg mysigt ihopkurad i sängen med laptop iknät. den var fulladdad med massa nytt och härligt. det var allt från family guy till modern family. hörlurarna var intryckta för att verkligen säkerställa total verklighetsflykt. 
 
då ser jag att luren börjar lysa upp, med en djup suck avpluppas öronen och jag svarar. pratar i dryga 20 minuter. sen måste jag tillbaka till south park. men ljudet är inge bra. drar i alla ljudrattar och reglage till ingen nytta. funderar på om batteriet i datorn börjar sacka, men det var fräscht. drar i kontakten till hörlurarna men den satt som den skulle. börjar toklacka. då kom jag på att jag kanske skulle sätta i lurarna i öronen igen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0