"uppmärksamhet hora" -google translate

 
som den attention whore jag är så anmälde jag mitt intresse för extra reklam i bloggen, i utbyte får alla andra se reklam på yours truly, undertecknad eller fitteblogg. så klicka mycket, klicka snabbt och klicka gärna, på reklamen.
 
efter 10 000 klick, nej det räcker inte att dampa loss med musen ala datorfrysning tyvärr, får ni se mig i hörnet som kallas synas.
 
"man gillar ju å synas, man har ju inte större pattar och längre hår än bruden för att man gillar att vara anonym" -anonym
 
så tiotusen klick som sagt, har ni jobb imorgon behöver ni inte sitta och vänta. ni andra, koka kaffe.
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Längre hår? Okej där kan jag ge mig. Större pattar? Nu tror jag att polarn har druckit för många glösser. Finns tio m, bara ett alternativ. Vill vara lite anonym (iiii)

2013-02-18 @ 00:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0